OMAKLUBI TÖÖTOAD

Pühapäevad on parim aeg midagi uut teada saada ja koos harjutada!

Kuna pühapäevad on mõnusad ja rahulikud päevad, siis me ootame kõiki OMAsid ning uusi sõpru pikemateks sessioonideks OMAklubisse. Saame kokku, et õppida ja lihvida oma treeningus vajaminevaid oskuseid ning omandada uusi teadmisi.
Töötoad/seminarid toimuvad pühapäeviti kell 12 ja kestavad 2 tundi!

Iga kuu kohta avaldame töötubade graafiku siin leheküljel. Soovitame ette registreeruda, sest töötubades osalejate kohtade arv on piiratud!

Töötoast osavõtt maksab OMAdele 20 eurot, külalistele 25 eurot.
OMAlepingu omanikele on aastas üks töötuba tasuta. 

TÖÖTUBADESSE saab registreeruda läbi meie broneerimissüsteemi, kirjutades meile e-maili tuletrenni@omaklubi.ee või täites allpool oleva registreerumisvormi.

MÄRTSI 2018 TÖÖTOAD

18. märts - JOOGAPÜHAPÄEV Siiri Lind
Joogapühapäev on jooga töötuba täis liikumist, filosoofiat, joondumist ja mõtteid. Hea võimalus saada rohkem teadmisi jooga maailmas ning süveneda oma praktikasse, õppida tundma oma keha ja kuulata oma südant ning mõtteid.
Seekordse joogapühapäeva teemaks on seedimine.
- vaatame, milline näeb välja joogaanatoomia baasskeem ning kuidas toimib sellest tulenevalt jooga mõistes seedimine
- kuidas joogapraktika abil seedetegevusele hoogu juurde anda või seda hoopis maha rahustada?
- millist efekti omavad seedimise seisukohalt sisse- ja väljahingamisega tehtavad liikumised?
- kuidas mõjuvad seedimisele erinevat tüüpi asendid ehk asanad ning nende seeriad ehk vinyasad.

 Töötoa lõpetame ca 75 minutilise praktikaga, et koheselt saadud teadmised ka tunnis kasutusele võtta.



25. märts - LIIKUVUSE TÖÖTUBA Maarja Pütsep, Merle Antson, Mihkel Kuresoo
Liigesliikuvus on oluline tähtsamate põhiliigutusoskuste ja igapäevategevuste sooritamiseks. Kui ühe liigese liigesliikuvus ei ole piisav, kompenseeritakse seda liigselt teisest liigesest, mille tagajärjeks on mitteoptimaalsed liigutusmustrid ning mis võib pikema perioodi jooksul kaasa tuua skeletilihassüsteemi probleeme.

Liikuvuse töötoas õpid ise enda liigesliikuvust hindama ning saad kaasa harjutused, et iseseisvalt oma liigesliikuvust arendada.
Keskendume peamiselt enamlevinud liikuvusprobleemidele. Tüüpilised liigesed, mille liigesliikuvus on piiratud ja millel pikemalt töötoas peatume: puusaliiges, õlaliiges, lülisamba rindkere osa ning hüppeliiges.
Kuna kere keskosa stabiliseeriv funktsioon on oluliseks vundamendiks teiste liigeste normaalsele funktsioneerimisele, siis pühendame osa töötoast ka sellele ning teeme läbi erinevaid kerelihaste harjutusi.

Tule kohale ja saa teada, miks puusad ei valeta "hips don’t lie“.

Email again:
TOIMUNUD TÖÖTOAD:

25.02.2018 KÄTELSEISU TÖÖTUBA Martin Pukspuu
Kätelseis – miks?
Et näha maailma teise nurga alt, et natuke ehk eputada, et tunda oma keha ja milleks see võimeline on. Ühesõnaga miks mitte?
Kust ja kuidas alustada?
Põhjuseid on mitmeid, miks Sa juba ei seisa kätel. Osadel on hirm, osad ei tea, kuidas alustada. Tegelikult saab ohutu kätelseisuni jõuda loogilist ja lihtsat rada pidi – tuleb järjepidevalt harjutada.
Alustuseks on muidugi hea konsultatsioon kellegagi, kes on selles juba vilunud ja oskab näpunäiteid anda ning sealt edasi saadki ise toimetada. Me kutsumegi Sind külla, Sulle tuge pakkuda, anda „tööriistad“ alustamiseks ning siis pole muud kui koju või Omaklubisse harjutama ja oledki varsti kätel.
Workshopil:
*räägime ja teeme läbi soojenduse kätelseisuks
*kukume ja tõuseme taas
*progressioonid ja näpunäited
*arutleme/mängime

11.02.2018 HARJUMUSTE SEMINAR Maarja Oitsalu
Mis on (toitumis-, liikumis-, töötamis-, puhkamis-jne)harjumused, milleks neid tarvis on ja kuidas need kujunevad?  
Seminari räägib ja arutleb kõigi osalejatega koos meie enda klubi personaaltreener Maarja O (kes muul ajal leiba psühhooliigina teenib) miks harjumuste tekitamine ja muutmine nii raske on ning kuidas teadmisi harjumuste kujunemise kohta saaks ära kasutada, et seda protsessi lihtsamaks teha.
Lisaks loengule ja arutelule saab igaüks kätt proovida ja koostada endale plaani mõne soovitud harjumuse muutmiseks või tekitamiseks.

04.02.2018 JÕUHARJUTUSTE TEHNIKA Merle Antson

Töötuba toimub jõuruumis, kus teeme läbi peamised baasharjutused ja nende variatsioonid. Keskendume eelkõige harjutuste tehnikale ja ohutusele jõusaalis. See töötuba on mõeldud kõigile!
- Sulle, kui sa alles kaalud jõutreeningutega alustamist või oled jõusaaliga vaid tere-tuttav ning tunned end veel jõusaalis ebakindlalt - tule kohale ja teeme üheskoos esimese tutvumise ja purustame hirmud!
- Sulle, kui sul on esimesed kogemused juba olemas, kuid soovid silmaringi laiendada ja tehnikat kinnistada.
- Ja ka sulle, kui oled juba pika staažiga jõusaali külastaja, siis saad kindlasti mõne kasuliku nipi, kuidas oma tehnikat veelgi parandada.
Milliseid harjutusi siis ikkagi teeme? Kükid, jõutõmbed, puusatõsted ja -sirutused, rinnalt surumine, military press, seljatõmbed (vertikaalsed, horisontaalsed), lõuatõmbed, kerelihaste harjutused. Iga harjutuse puhul teeme läbi erinevad variatsioonid ja raskusastmed, seega leiab igaüks endale sobiva koormuse.

28.01.2018 JOOGAPÜHAPÄEVA Silja Siller
(kirjeldus allpool)

14.01.2018 SANGPOMMI TÖÖTUBA Merle Antson & Maarja Pütsep

Tule ja omanda sangpommi kasutamise põhitõdesid vaid loetud tundidega Omaklubis! Meie klubi tublid personaaltreenerid Maarja Pütsepp ja Merle Antson, kes on ühtlasi maailma parimad sangpommide rakendajad treeningsaalides, aitavad saada Sul sangpommidega sõbraliku sina peale. Töötuba läbides oled võimeline sooritama sangpommidega harjutisi turvaliselt ja kõrgeima võimalu efektiivsusega - seda nii rühmatrennides kui ka omaette harjutades.
Sangpommi töötuba sobib kõigile - olgu Sinu trenniteekond alles lapsekingades või omad 15-aastast kogemust treeningsaalis, kindlasti lahkud uute praktiliste teadmistega. Teisisõnu - töötuba ootab kõiki huvilisi, kes tahavad, olenemata treeningkogemusest, saada treeningvaldkonnas paremaks, vastupidavamaks, tugevamaks.

07. 01.2018 SEMINAR: TOITUMISTRENDID Kristel Ehala-Aleksejev

Millist toitumisalast infot uskuda? Kas neid trende, millest palju räägitakse, tasub uskuda? Mis on tegelikult toitumises oluline? Millele toetuda enda toitumisvalikutes?
Kui Sind huvitavad vastused nendele ja paljudele muudele toitumisalastele küsimustele või otsid selgust teistes toitumisega seotud teemades, siis 2018. aasta esimene OMAklubi toitumisalane seminar on just Sinu jaoks.
Meie külaliseks on Eesti üks tunnustatumaid toitumisterapeute dr. Kristel Ehala-Aleksejev, kes proovib kahe tunni jooksul anda ülevaate hetkel toitumise valdkonnas esilekerkinud trendidest.
Igapäevaselt tegutseb Kristel Ehala-Aleksejev Tartu Ülikooli Kliinikumi meestekliinikus arsti ja toitumisnõustajana. Ta on õppinud kliinilise toitumise alal Louvain´i Ülikooli meditsiini teaduskonnas, uurides toitumisõpingute kõrvalt süvendatult rasvkoe iseloomulikke muutusi ülekaalu korral ning viimase seoseid metaboolse sündroomiga. Kristel on ka FAF Eesti personaaltreenerite koolituse toitumisõppejõud.

19.11.2017 JOOGAPÜHAPÄEV Silja Silleriga
Joogapühapäev on jooga töötuba täis liikumist, filosoofiat, joondumist ja mõtteid. Hea võimalus saada rohkem teadmisi jooga maailmas ning süveneda oma praktikasse, õppida tundma oma keha ja kuulata oma südant ning mõtteid.
Pühapäevane pärastlõuna täis praktiseerimist ja õppimist iseenda heaks. Töötuba Eesti ühe kogenuima joogaõpetaja Silja Silleri juhendamisel kestab 2 tundi.
Töötoas pühendume jooga erinevatele teemadele, kõik selleks, et osalejad saaksid sügamavalt jooga maailma astuda:
- esmalt vaatame jooga olemust - mis on jooga, mis stiili joogat OMAklubis harrastame ja mis on selle stiili erinevad omadused ning tunnused;
- harjutame erinevaid jooga asendeid - mida tähendab joondumine, miks need asendid head on, kuhu nad mõjuvad füsioloogiliselt ja energeetiliselt, kuidas panna neid asendeid omavahel kokku.
- räägime pisut hingamisest ja kuidas seda kasutada nii joogaprakitkas kui ka väljaspool.
Töötoa lõpetame ca 55 minutilise praktikaga, et koheselt saadud teadmised ka tunnis kasutusele võtta.