Rühmatreeningud

ÜLDKEHALISED JÕU- JA VASTUPIDAVUSTREENINGUD

Meie keha arengu alustalaks on teadlik, turvaline ja planeeritud üldkehaline treening, see annab hea baasi meile ükskõik millises teises treeningus osaleda, spordiga tegeleda või lihtsalt oma keha vormi parandada. Seetõttu on OMAklubi treeningute keskseks sambaks (nimetame seda siis LÜLISAMBAKS) just jõu- ja vastupidavustreeningud. Lisaks on tegu treeninguga, mis sobib kõigile (kui valida sobiv treeningkoormus ja -tase) ja millega on suurepärane treeningharjumusega alustada.
Kõigile täiesti esimest korda meie juurde treeningutesse tulijatele soovitame, kas paari kohtumist meie füsioterapeutidega või personaaltreeneritega, et käia läbi harjutused ja tehnika või osaleda enda poolt valitud ajal TREENINGU AABITS tundides.
Selleks, et Sul oleks eriti kerge orienteeruda meie tunniplaanis just nendes kesksetes tundides, oleme teie jaoks valiku teinud lihtsaks ja nimetame treeninguid nende raskusastme järgi ÜKS-KAKS-KOLM.

ÜKS (ÜldKehaline Stabiilsus) - on vundamenti laotav tund, mis sobib eriti neile, kel väiksem treeningkogemus, sest peamine fookus on baasharjutuste soorituste õppimisel ja kerestabiilsuse ning tehnika arendamisel. Tegu on treeninguga, mida soovitame kindlasti külastada juba ka kogenud treenijatel, sest treeningu ülesehitus aitab hoida head baasvormi, keskenduda rohkem tehnikale, hingamisele ja soorituse parandamisele. Tunnis on alati võimalik igal osalejal enda koormus ja harjutuste raskusastmed valida oma oskustest ja kogemustest lähtuvalt. Treener on Sinu jaoks olemas, et juhendada Su tehnikat, suunata sind valima endale sobivat koormust ja muidugi hoida üleval motivatsiooni. Igav ei hakka kindlasti, sest sind on toetamas toredad treeningkaaslased, saatmas mõnus muusika ja treeningusse on pikitud sisse mõnusaid motivatsiooni tõstvaid energizereid.

KAKS (Keha Areng Koos Sangpommidega) - tegu on tasemelt väljakutsuvama treeninguga, kus eesmärk on tund ÜKS baasil arendada edasi kombineeritud harjutusi, lisada juurde vastupidavustreeningu elemente ja kasutada abivahendina peamiselt sangpomme. Tunnis treenitakse kogu keha jõudu ja vastupidavust ning baasharjutused vahelduvad juba kombineeritud jõuharjutuste ja vastupidavust arendavate blokkidega. Eesmärgiks on tunni jooksul jõuda ühe väljakutsuvama sangpommi harjutuse perfektse soorituseni. Treeningusse on oodatud ÜKS tunnis baasteadmised omandanud treenijad ja varasemalt personaaltreeneriga treeninud inimesed.

KOLM (Kestvus-Oskus-Liikuvus-Muutus tugevamaks) - on juba kõrgema intensiivsusega vastupidavustreening, kus jõuharjutused vahelduvad tihedamalt vastupidavust arendavate harjutustega. Eesmärgiks on juba pigem vastupidavuse arendamine, pöörates ka tähelepanu keha liikuvuse säilimisele ning tugevamaks saamisele. Kuna harjutuste intervall ja raskusaste on juba väljakutsuvam, siis on treeningusse oodatud vaid ÜKS ja KAKS treeningutes käinud, OMAklubi personaaltreeneriga treeninud või varem aktiivselt spordiga tegelenud treenijad.

Lisaks nendele baastreeningutele pakume treeningprogrammi mitmekesistamiseks ja erinevate eesmärkide saavutamiseks olulisi treeninguid, mis kombineerituna aitavad kaasa treenija keha mitmekülgsele arengule:

JÕURING - treening toimub OMAklubi jõuruumis ringtreeningu põhimõttel, kus treenijad liiguvad jõuruumi erinevaid vahendeid kasutades punktides ühelt harjutuselt teisele, sooritades igas punktis kindlaks määratud aja jooksul või arvu korduseid. Tegu on peamiselt jõu arendamisele suunatud treeninguga. Sobib ka treeningutega alustajale ent soovituslik on ikkagi ÜKS tunnis eelnev osalemine ja/või kohtumised personaaltreeneriga. Kuna kõik osalejad saavad ise valida igas harjutuse baasis endale sobiva raskusastme, siis saavad tunnis samaaegselt hakkama ka erineva tasemega treenijad.

Soovitav on treeningplaan läbi käia OMAklubi treeneriga, et tagada ohutu treeningkoormus, piisav areng ja motivatsioon.
Selleks broneeri endale esmakohtumine.