Üldfüüsiline jõutreening on küll terve ja tugeva keha aluseks ent selleks, et tagada meie kehale mitmekülgne areng ning pikas perspektiivis ka ajutegevuse hea toimimine, pakub OMAklubi vahvaid tantsulisi treeninguid.
Tantsutunnid on täis puhast emotsionaalset laengut, mis aitab laadida patareisid ja välja lasta üleliigset auru. Tule siis kui tahad lihtsalt häid emotsioone saada ja ka siis, kui soovid arendada oma tantsutehnikat, leida uusi impulsse ja motivatsiooni või tule lihtsalt uudishimust!

TANTS: KLASSIKALINE
 - Tantsutund, mis on ülesse ehitatud klassikalise balletitreeningu süsteemi alusel ning kus eesmärgiks on arendada osalejatel korrektset rühiasendit, painduvust ja koordinatsiooni. Harjutusi sooritatakse tunnis nii statsionaarselt tugipuu ääres kui ka liikuvalt saalipõrandal, kasvatades üksikutest harjutustest tunni lõpuks välja pikemad tantsulised kombinatsioonid. Tund sobib tantsuhuvilistele, kel soov saada teadmisi ja kogemusi klassikalisest balletist ning sobib nii täiesti esmakordselt balletiga kokku puutuvatele tantsuhuvilistele, kui ka kogenud tantsijatele praktiseerimiseks.

TANTSURÕÕM -  trenn, kus iga uus kava toob treeningsaali uue muusikastiili ning koreograafia, nii et igav ei hakka. Õppimine toimub peamiselt kokkumiksitud muusika saatel - lihtsatest põhisammudest arendatakse edasi kava, kuhu on juurde lisatud kätekombinatsioonid, rütmiseerimised, pöörded jms. Tunni lõpuks õpime ära mõne kindla finaaliloo jaoks seatud koreograafia. Tund sobib Sulle just siis kui oled tutvunud varem aeroobika põhisammudega, aga tunni õpetusmeetod võimaldab sul omandada tants ka juhul kui veel väljakutsuvamad sammud välja ei tule - alati saab jääda endale sobiva raskusastme juurde ja siis järgmisel nädalal juba edasi õppida. Reebok Tantsustuudios on alati oodata tõeliselt mõnusat tantsuklubi fiilingut!

STEP - tund toimub selleks ettenähtud spetsiaalsel stepipingil ülesse-alla liikudes ning taoliste liikumiste läbi sammukombinatsioone ja koreograafiaid õppides ning arendades. See on tantsuline vastupidavustreening peamiselt alakehale, kus liigutakse aktiivselt, arendatakse koordinatsiooni, nauditakse muusikat ja koreograafiat stepipingil.  See tund on täis energilist muusikat, tantsu ja emotsioone, mis sobib ennekõike tantsulise kogemusega treenijale ent kõik on oodatud, kui on soov areneda ja õppida - peaasi, et armastad liikumist!

Soovitav on treeningplaan läbi käia OMAklubi treeneriga, et tagada ohutu treeningkoormus, piisav areng ja motivatsioon.
Selleks broneeri endale esmakohtumine.